Op woensdag 6 december 2023 was ons 2e verbindingsdiner in de Utrechtse Nicolaikerk. We deden dit samen met de Diaconie van de Nicolaikerk, de werkgroep Vaak Klaas, de Rotary Utrecht Krommerijn en de Leoclub Ultrajectum.

Op vrijdag 8 december en zaterdag 9 december 2023 hebben we weer levensmiddelen ingezameld voor de Voedselbank. Na afloop van de actie hebben we 120 bananendozen met levensmiddelen overhandigd aan de Voedselbank.

Om een indruk te geven van de projecten die wij hebben gedaan en ook nog steeds doen, noemen wij er een paar.

Kennisconcours:
Een vorm van een Pubquiz waarbij teams van 6 personen een onderlinge strijd aan gingen om eeuwige roem te verkrijgen. Zo`n 25 teams deden mee. De opbrengst zo`n €7.500,00 werd direct besteed aan een goed doel.

Boekenbeurs:
Gezamenlijk met nog 2 Utrechtse Lionsclubs organiseren we ieder jaar op Hemelvaartsdag een grote boekenbeurs. De opbrengst gaat naar een gezamenlijk gekozen goed doel. Dit jaar al de 25e keer. De opbrengst ligt steeds rond de €15.000,00

Voedselbank:
Ieder jaar voor kerst staan wij in een Albert Heijn en vragen de klanten om ook iets te kopen voor de mensen die afhankelijk zijn van de voedselbank. Een groot succes en we zijn altijd weer verrast door de spontaniteit van de mensen. Meer dan 100 bananendozen halen we op.

Hulp aan daklozen:
Dit doen we door kleding in te zamelen en te kopen.

Algemeen Hulpfonds
Er zijn ook projecten waarbij wij geld inzamelen. Dat geld wordt door ons overgedragen aan een Stichting die we in het leven hebben geroepen het Algemeen Hulpfonds. Vanuit die stichting kunnen we financiële ondersteuning geven aan projecten of personen die dat nodig hebben. De stichting heeft een onafhankelijk bestuur